Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Jacek Barlik
Ksi─ů┼╝ka Doskona┼ée Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Ksi─ů┼╝ka Doskona┼ée Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Monografia omawia popularn─ů i niezwykle wp┼éywow─ů w dziedzinie PR teori─Ö doskona┼éego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy g┼é├│wne cele:

  • eksploracyjne ÔÇô s┼éu┼╝─ůce poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodz─ůcych w teorii public relations
  • eksplikacyjne ÔÇô a wi─Öc wyja┼Ťniaj─ůce g┼é├│wne w─ůtki w debatach wok├│┼é teorii doskona┼éego public relations oraz
  • prognostyczne ÔÇô czyli stanowi─ůce pr├│b─Ö odpowiedzi na pytanie o przysz┼ée kierunki rozwoju teorii doskona┼éego public relations.
Cho─ç autor szczeg├│┼éowo opisuje i analizuje teori─Ö doskona┼éego public relations, to ksi─ů┼╝ka odnosi si─Ö do public relations w szerszym uj─Öciu, poniewa┼╝ dr Jacek Barlik omawia tak┼╝e najwa┼╝niejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wok├│┼é i w samej dyscyplinie public relations.

Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki opisuje paradygmat dyscypliny, porz─ůdkuj─ůc wiele jej aspekt├│w, w tym interdyscyplinarno┼Ť─ç i specyfik─Ö public relations, a ponadto przyst─Öpnie i przejrzy┼Ťcie wskazuje na zawi┼éo┼Ťci i spory wok├│┼é PR. Kolejne rozdzia┼éy w syntetyczny spos├│b prezentuj─ů histori─Ö tworzenia si─Ö dyscypliny public relations oraz krytyk─Ö dotycz─ůc─ů jej istoty, metodologii i przydatno┼Ťci. Du┼╝o miejsca w ksi─ů┼╝ce zajmuje prezentacja krytycznego podej┼Ťcia w PR do teorii Jamesa Gruniga. W ko┼äcowej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki autor przedstawia swoje rozwa┼╝ania o ewolucji teorii doskona┼éego public relations, formu┼éuj─ůc postulaty, kt├│re musz─ů by─ç spe┼énione, aby jej zasi─Ög nie ogranicza┼é si─Ö do bran┼╝y public relations, lecz rozszerzy┼é si─Ö na inne obszary zarz─ůdzania ÔÇô na poziomie praktycznego dzia┼éania, szkolnictwa wy┼╝szego i prowadzonych bada┼ä naukowych.

Dzi─Öki do┼Ťwiadczeniu autora jako mened┼╝era, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations oraz wyk┼éadowcy akademickiego ksi─ů┼╝ka przedstawia szerokie spektrum praktycznego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego wsp├│┼éczesnym wydaniu. Z ksi─ů┼╝ki skorzystaj─ů zar├│wno specjali┼Ťci z bran┼╝y PR, jak i studenci tej dziedziny oraz eksperci z zakresu komunikacji spo┼éecznej.

Data wydania: 2020-11-20
ISBN: 978-83-8175-161-2, 9788381751612
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 300
dodana przez: Vernau

Autor

Jacek Barlik Jacek Barlik Jacek Barlik - praktyk i badacz public relations, konsultant polskich i międzynarodowych firm, instytucji i organizacji, pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW (od 2014 r.). Doktor nauk humanistycznych, stypendysta Fulbrighta...

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Doskona┼ée Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Co czyta─ç po ksi─ů┼╝ce “Doskona┼ée Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty”- Jacek Barlik

Ksi─ů┼╝ka Marketing Analytics
Marketing Analytics Mike Grigsby
Aktualny i nowoczesny podr─Öcznik, kt├│rego lektura przybli...
Ksi─ů┼╝ka Marketing
Marketing Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketi...
Ksi─ů┼╝ka Przenikanie medi├│w. Ewolucja medi├│w a przemiany ┼éadu spo┼éecznego
Przenikanie medi├│w. Ewolucj... Maciej Mrozowski
Autorski podr─Öcznik z elementami monografii prof. Macieja...
Ksi─ů┼╝ka VIRAL Jak zara┼╝a─ç ideami i tworzy─ç wirusowe tre┼Ťci
VIRAL Jak zara┼╝a─ç ideami i ... Piotr Bucki
Co ┼é─ůczy miejskie legendy o czarnej wo┼édze, wirusowe memy...
Ksi─ů┼╝ka Traf w sedno
Traf w sedno Bill McGowan, Alisa Bowman, Robert Michalak
Czy zdarzy┼éo ci si─Ö ┼╝a┼éowa─ç: ÔÇ×dlaczego wtedy tego nie pow...

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Doskona┼ée Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe