Dynamics of Advertising

Barry Richards
Dynamics of Advertising
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The authors suggest that advertisments, while important in our daily emotional self-management, are far more closely linked to the pragmatics of everyday life than their symbolic richness might suggest. Recent trends in advertisment content point to an important shift in our relationship to goods that reflects an increasing preoccupation with risk management.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-90-5823-085-0, 9789058230850
Wydawnictwo: Gordon & Breach Publishers

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Dynamics of Advertising aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dynamics of Advertising. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl