ECR - Efficient Consumer Response. łańcuch dostaw zorientowany na klienta.

Anna Baraniecka
ECR - Efficient Consumer Response. łańcuch dostaw zorientowany na klienta.
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka, którą Czytelnik bierze do ręki, zawiera spory ładunek poznawczy. Jest jedną z pierwszych publikacji na polskim rynku wydawniczym poświęconą wyłącznie strategii ECR, a z pewnością pierwszą, która ujmuje ją tak szeroko. Dotąd problematyka ta była poruszana fragmentarycznie przy okazji omawiania różnych aspektów zarządzania. Liczne publikacje poruszały głównie praktyczne aspekty jej wykorzystania, bazując na wynikach projektów pilotowych i rozwiązaniach cząstkowych będących dorobkiem grup roboczych i organizacji krajowych ECR, których w Europie jest kilkanaście. Książka ułatwia zrozumienie, czym jest ECR i gdzie może znaleźć zastosowanie. Jej adresatem są firmy, które współpracując w łańcuchach dostaw, dostarczają konsumentom produkty wypełniające codzienny koszyk zakupów. Przeczytają również z ciekawością każdy, kto interesuje się problemami dystrybucji oraz rozwojem technologii informatycznych wspomagających front sprzedaży i procesy zachodzące na jego zapleczu Dr inż. Ireneusz Fechner, Instytut Logistyki i Magazynowania, Dyrektor Biura ECR Polska
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-87344-76-4, 9788387344764
Wydawnictwo: Instytut Logistyki i Magazynowania

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka ECR - Efficient Consumer Response. łańcuch dostaw zorientowany na klienta. aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka ECR - Efficient Consumer Response. łańcuch dostaw zorientowany na klienta.. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl