W obecnych środowiskach pracy coraz większa presja na osiąganie wysokich wyników wymusza efektywne zarządzanie czasem. Jeżeli chcesz realizować założone cele, musisz pracować wydajnie i efektywnie. "Efektywne zarządzanie czasem" to sprawdzone wskazówki i techniki, dzięki którym będziesz mógł ocenić, jak wykorzystujesz swój czas, a także lepiej nim zarządzać i wdrożyć nowe metody pracy. Znajdziesz tu wiele gotowych pomysłów, praktycznych rozwiązań i porad, które pomogą Ci: kontrolować ilość dokumentów; lepiej zorganizować swoją pracę; skutecznie delegować zadania i współpracować z innymi; koncentrować się na sprawach najważniejszych. Bez względu na to, jak bardzo jesteś zajęty, ten zwięzły przewodnik podpowie Ci, jak ograniczyć straty czasu i przestoje w pracy. Będziesz mógł skierować uwagę na priorytetowe zadania i podążać drogą sukcesu -- to zmieni Twoje życie na lepsze! "Patrick pisze klarownie i zawsze trafia w sedno. Jego rady są przedstawione w sposób przejrzysty i uporządkowany. Ułatwia to ich zastosowanie w praktyce". Professional Marketing