Essays by Distinguished Marketing Scholars of the Society for Marketing Advances: 11 (Advances in Business Marketing & Purchasing)

Arch G. Woodside, Ellen Moore
Essays by Distinguished Marketing Scholars of the Society for Marketing Advances: 11 (Advances in Business Marketing & Purchasing)
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This volume presents a collection of papers written by senior marketing scholars based on their presentations upon receiving the "Society for Marketing Advances Distinguished Marketing Scholar Award". Each paper reviews a stream of research in marketing and reflects the wisdom of authors highly cited in the literature - with citations of their work usually spanning several decades.
Data wydania: 2002-08-14
ISBN: 978-0-7623-0869-9, 9780762308699
Język: angielski
Wydawnictwo: JAI Press LTD
Kategoria: Biznes
Stron: 232

Autor

Arch G. Woodside Arch G. Woodside
Urodzony 9 stycznia 1943 roku w USA ( Pittsburgh, Pensylwania)
Arch G. Woodside to amerykański autor, konsultant i profesor marketingu; członek i członek American Psychological Association, Royal Society of Canada, Association of Psychological Sciences, International Academy for Study of Tourism, Society for Ma...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Essays by Distinguished Marketing Scholars of the Society for Marketing Advances: 11 (Advances in Business Marketing & Purchasing) nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Essays by Distinguished Marketing Scholars of the Society for Marketing Advances: 11 (Advances in Business Marketing & Purchasing). czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl