Exploring Marketing Research

William Zikmund
Exploring Marketing Research
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

This comprehensive, practical and extremely student-friendly market-leader offers the most up-to-date coverage of current marketing research issues available. Intended primarily for undergraduates, this market leader emphasises such important issues as total quality management and global marketing research, integrating both topics throughout the text. Features new to this edition include a new emphasis on relationship marketing, a reflection on the role of new technologies, and a new chapter on information systems and knowledge management.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-324-53902-8, 9780324539028
J─Özyk: angielski
Wydawnictwo: South-West Thomson Learning
Mamy 1 inne wydanie tej ksi─ů┼╝ki

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe
Sprawdzam dost─Öpno┼Ť─ç...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukaj─ů tej ksi─ů┼╝ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz─Ö, ┼╝e znasz ksi─ů┼╝k─Ö Exploring Marketing Research? Koniecznie daj zna─ç, co o niej my┼Ťlisz w recenzji!
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Exploring Marketing Research. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno┼Ťci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Południe