Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Paweł Frankowski
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!


Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!


Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i... do dzieła!


Cele przyświecające projektom internetowym
Różne rodzaje stron internetowych
Budowanie strategii i jej założenia
Grupy docelowe i sposoby ich określania
Współpraca z agencją interaktywną
Web 2.0 i 3.0
Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
Logotyp i slogan a znaki towarowe
Ochrona konkurencji i prawo autorskie
Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu


Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!
Data wydania: 2010-02-01
ISBN: 978-83-246-2517-8, 9788324625178
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION
Stron: 280

Autor

Paweł Frankowski Paweł Frankowski Paweł Frankowski - z wykształcenia prawnik i informatyk, z zamiłowania głodny survivalowej wiedzy badacz. Uwielbia naturę. Jest trenerem etyki outdooru oraz fanem rozwiązań w stylu MacGyvera. Członek Stowarzyszenia Polska Szkoła Surwiwalu. Kiedy moż...

Pozostałe książki:

Kiedy się wali, pali lub tonie. Survivalowy niezbędnik. Przygotowani przetrwają CMS. Jak szybko i łatwo stworzyć stronę WWW i zarządzać nią Darmowe narzędzia dla webmastera Elementy graficzne na stronach WWW Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja Grupy wyznaniowe w Gdańsku w warunkach współczesnych procesów globalizacyjnych Hegemonia Stanów Zjednoczonych Ameryki w warunkach turbulencji Jak przetrwać trudne czasy. Survival miejski Joomla! Budowa i modyfikacja szablonów Joomla! Podręcznik administratora systemu Komputerowi detektywi. 111 porad Przygotowania na trudne czasy. Niezbędnik preppersa Schron przydomowy Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja Sztuczki survivalowe Teorie stosunków międzynarodowych Vademecum survivalowe WordPress i Joomla! Zabezpieczanie i ratowanie stron WWW
Wszystkie książki Paweł Frankowski

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat