Global Corporate Identity No 3

D. Carter
Global Corporate Identity No 3
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This book is the latest in the very successful "Global Corporate Identity" series, which has become an essential reference for businesspersons everywhere. This new volume once again showcases the past year's best corporate designs in the categories of logos, letterheads, package design, complete identity programs, corporate identity manuals, signage and environmental graphics, and corporate brochures. Featured examples draw on the work of firms from around the world to address the specific challenges of business design in a multinational community. Every designer, global marketer, and brand-conscious businessperson will need this vital resource to keep up with the latest trends in international corporate identity.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-06-089350-7, 9780060893507
Język: angielski
Wydawnictwo: Harper Collins

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Global Corporate Identity No 3? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Global Corporate Identity No 3. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl