Grundlagen Der Medienkommunikation v 5

J. Kamps
Grundlagen Der Medienkommunikation v 5
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zum Thema "Plakat" gibt es bisher zwar umfangreiche Spezialliteratur, aber keine kurzgefaĂte und dabei doch umfassende Gesamtdarstellung. Diese LĂźcke versucht der vorliegende Band zu schlieĂen. Er verweist auf die spezifischen Merkmale des Mediums und bietet einen Einblick in die Geschichte der Plakattheorien ebenso wie in den Bereich der Plakatforschung. KĂźnstlerische, werbewirtschaftliche, politische, gesellschaftliche, juristische und allgemeine kulturgeschichtliche Aspekte werden ebenso berĂźcksichtigt wie die Frage nach Technik und Vertrieb des Plakats.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-3-484-37105-7, 9783484371057
Język: niemiecki
Wydawnictwo: Niemeyer Max Verlag

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Grundlagen Der Medienkommunikation v 5 nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Grundlagen Der Medienkommunikation v 5. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl