Grundlagen Der Medienkommunikation v 6

J. Hausermann
Grundlagen Der Medienkommunikation v 6
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Das Radio war einmal das einzige aktuelle elektronische Medium. Es erfßllte mit Vollprogrammen Funktionen der Unterhaltung und Information. Vor allem durch die Konkurrenz des Fernsehens hat es sich im Laufe der Zeit so spezialisiert, daà die Funktionen Begleitung und Service in den Vordergrund gerßckt sind. Mit Beispielen aus Geschichte und Gegenwart des Radios in verschiedenen Ländern behandelt dieses Buch Besonderheiten der HÜrfunkkommunikation mit einem Schwerpunkt auf den Inhalten: auf den Ausdrucksmitteln, Textsorten und Formaten.
Data wydania: 1998
ISBN: 978-3-484-37106-4, 9783484371064
Język: niemiecki
Wydawnictwo: Niemeyer Max Verlag

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Grundlagen Der Medienkommunikation v 6 aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Grundlagen Der Medienkommunikation v 6. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl