Handbook of CRM

Adrian Payne
Handbook of CRM
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Customer Relationship Management is a holistic strategic approach to managing customer relationships to increase shareholder value, and this major Handbook of CRM gives complete coverage of the key concepts in this vital field. It is about achieving a total understanding of the concepts that underlie successful CRM rather than the plethora of systems that can be used to implement it. Based on recent knowledge, it is underpinned by: Clear and comprehensive explanations of the key concepts in the field Vignettes and full cases from major businesses internationally Definitive references and notes to further sources of information on every aspect of CRM Templates and audit advice for assessing your own CRM needs and targets The most lucid, comprehensive and important overview of the subject and an invaluable tool in enabling the connection of the major principles to the real world of business. Rogers Group
Data wydania: 2005
ISBN: 978-0-7506-6437-0, 9780750664370
Język: angielski
Wydawnictwo: Butterworth Heinemann
Kategoria: Handel. Usługi

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Handbook of CRM? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Handbook of CRM. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl