Otwórz swój umysł. Poznaj język Java w niekonwencjonalny sposób. Nie będziesz musiał przebijać się przez długie wywody i czytać kilometrowych przykładów. Autorzy książki "Head First Java. Edycja polska" wybrali inny sposób przedstawienia czytelnikom najpopularniejszego języka programowania ery internetu -- uniwersalnego, obiektowego, o prostej i czytelnej składni, a co najważniejsze -- dostępnego nieodpłatnie na wszystkich platformach systemowych i sprzętowych.
W "Head First Java. Edycja polska" znajdziesz układanki, ilustrowane wyjaśnienia, zagadki oraz wywiady z najważniejszymi obiektami Javy. W ten nietypowy sposób nauczysz się zasad programowania zorientowanego obiektowo w języku Java. Z książki dowiesz się niemal wszystkiego -- zaczynając od zagadnień zupełnie podstawowych, a kończąc na bardzo zaawansowanych, takich jak wątki, połączenia sieciowe oraz programowanie rozproszone przy wykorzystaniu technologii RMI. Najważniejsze jest jednak to, że nauczysz się myśleć jak programista używający obiektowych języków programowania.
Podstawowe informacje o języku Java
Klasy i obiekty
Typy danych
Pierwszy program w Javie
Java API
Programowanie obiektowe -- dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy abstrakcyjne
Metody
Obsługa wyjątków
Graficzny interfejs użytkownika
Operacje wejścia-wyjścia
Programowanie sieciowe i RMI
Jeśli chcesz poznać Javę i świetnie się przy tym bawić -- kup tę książkę.
W "Head First Java. Edycja polska" znajdziesz układanki, ilustrowane wyjaśnienia, zagadki oraz wywiady z najważniejszymi obiektami Javy. W ten nietypowy sposób nauczysz się zasad programowania zorientowanego obiektowo w języku Java. Z książki dowiesz się niemal wszystkiego -- zaczynając od zagadnień zupełnie podstawowych, a kończąc na bardzo zaawansowanych, takich jak wątki, połączenia sieciowe oraz programowanie rozproszone przy wykorzystaniu technologii RMI. Najważniejsze jest jednak to, że nauczysz się myśleć jak programista używający obiektowych języków programowania.
Podstawowe informacje o języku Java
Klasy i obiekty
Typy danych
Pierwszy program w Javie
Java API
Programowanie obiektowe -- dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy abstrakcyjne
Metody
Obsługa wyjątków
Graficzny interfejs użytkownika
Operacje wejścia-wyjścia
Programowanie sieciowe i RMI
Jeśli chcesz poznać Javę i świetnie się przy tym bawić -- kup tę książkę.