Jak ogarniać emocje w pracy

Liz Fosslien, Mollie West-Duffy
7.6 /10
Ocena 7.6 na 10 możliwych
Na podstawie 14 ocen kanapowiczów
Jak ogarniać emocje w pracy
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7.6 /10
Ocena 7.6 na 10 możliwych
Na podstawie 14 ocen kanapowiczów

Opis

O emocjach w pracy i o tym, jak pomagają nam odnieść sukces zawodowy.

Wyjątkowo zabawny, ciepły, dowcipny i mądry przewodnik, pokazujący jak inteligentnie pogodzić emocji z profesjonalizmem. Obala mit, że w pracy nie ma miejsca na emocje. Nie można komunikować się zrozumiale, dopóki nie będzie się świadomym własnych uczuć i emocji, które wywołuje się u innych. Nie można budować produktywnych relacji w pracy, jeśli pokazuje się siebie jak robota.

Ta książka pomoże zbudować dyscyplinę emocjonalną, której potrzeba, aby odnieść sukces.

W książce znajdują się krótkie komiksy - zabawne i pouczające.

Tytuł oryginalny: No Hard Feelings
Data wydania: 2021-02-24
ISBN: 978-83-287-1607-0, 9788328716070
Wydawnictwo: Muza
Stron: 336
dodana przez: chudini0505

Autor

Liz Fosslien Liz Fosslien Liz Fosslien – konsultantka ds. marketingu i projektowania. Wśród jej klientów znalazły się takie firmy jak Salesforce, Ernst & Young, a także Stanford d.School. Wcześniej pracowała jako dyrektor kreatywny dla Parliament, firmy ułatwiającej współpra...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Z poradnikiem za pan brat - Jak ogarniać emocje w pracy?

7.02.2021

Poradniki niezbyt często goszczą w orbicie moich czytelniczych zainteresowań. Nie uważam się za osobę nieomylną, która nie potrzebuje dobrych rad, jednak nie uważam też, że jakakolwiek książka zawierająca kilka mądrze brzmiących sformułowań (czytaj: czasami pseudopsychologicznego bełkotu dryfującego w stronę mądrości rodem z książek Paulo Coelho) ... Recenzja książki Jak ogarniać emocje w pracy

@Mollinka_90@Mollinka_90 × 13

Emocje w pracy

22.03.2021

"Jak ogarniać emocje w pracy" to książka mająca na celu pokazać nam, jak okiełznać emocje, aby nadal pozostać profesjonalnym. Otrzymujemy tutaj bardzo dużo wskazówek na temat tego, co możemy czuć w danych chwilach i w jaki sposób ogarnąć te emocje. Książka podzielona jest na siedem głównych rozdziałów, w których omawiane są poszczególne zagadnien... Recenzja książki Jak ogarniać emocje w pracy

Jak ogarniać emocje w pracy

10.02.2021

Dobry wieczór kochani! Lubicie swoją pracę? Czasami się zdarza, że mamy jej dość, bardzo nas stresuje i mamy ochotę ja zmienić. Już 24 lutego swoją premierę będzie miał poradnik " Jak ogarniać emocje w pracy" napisany w duecie przez 2 kobiety Liz Fosslien i Mollie West Duffy nakładem wydawnictwa muza jest to książka dla ambitnych i wrażliwych, k... Recenzja książki Jak ogarniać emocje w pracy

Jak ogarniać emocje w pracy

22.02.2021

Sięgacie czasami po poradniki? Ja przyznam się szczerze, że kiedyś omijałam je szerokim łukiem, ale z czasem ( a może bardziej wiekiem) lubię po nie sięgać coraz częściej. A dlaczego? Bo w sumie można znaleźć tam dużo ciekawych porad, które wdrażając w swoje życie pomagają je w pewnym stopniu ulepszyć … bądź jakoś zorganizować. 
„Jak ogarnąć emocj... Recenzja książki Jak ogarniać emocje w pracy

Moja opinia o książce

Opinie

@Justyska
2021-02-11
7 /10
Przeczytane

Dla mnie ok
Trochę rozjaśnia pewne wątki, trochę tłumaczy czego w pracy unikać, nie jest to złoty środek ale dobrze robi na psychikę 😆 szczególnie jak ktoś daje siw wykorzystywać w pracy 😅
Książkę dostałam więc podeszłam do niej z rezerwą, myślę że pożyczę każdej spotkanej osobie, która będzie skarżyła się na sytuację w swojej pracy 😂

× 3 | link |
@esclavo
2021-03-15
8 /10
Przeczytane

Poradników nie czytam, bo albo się nudzę albo irytuję. Więc co mogę powiedzieć o tym, kiedy nie jestem ani zbytnio ambitna, a tym bardziej wrażliwa?

Bo to nie jest zwykły poradnik, to przyjemna, pełna zabawnych ilustracji publikacja, która może nam pomóc zrozumieć pewne zachowania współpracowników. Autorki, w sympatyczny i prosty sposób, prowadzą nas meandrami ludzkich emocji, tak byśmy mogli je wykorzystać na naszą korzyść. Łzy w miejscu pracy nie kojarzą się z czymś profesjonalnym, ale może warto je oswoić? Zwykła otwarta rozmowa, może być szansą na sukces.

Książka jest podzielona na rozdziały zakończone pytaniami, co pozwala nam na lepsze zrozumienie. Łatwo traktować ją jako przyjemny podręcznik, pełen ciekawostek i porad, które jeśli nawet nie zmienią naszego życia, to nie zaszkodzą zawodowym relacjom. Ciekawa i wciagająca, a na pewno potrzebna wszystkim ambitnym i wrażliwym.

× 2 | link |
@juswita_op.pl
2021-03-01
7 /10
Przeczytane

Emocje to tak ważny i integralny aspekt naszego życia, że nie sposób wyobrazić sobie, że jakaś sfera naszej egzystencji miałaby zostać ich pozbawiona. Niektórzy sugerują jednak, że kierowanie się emocjami w pracy nie jest pożądane.

Wydawać by się mogło, że bycie wyzutym z uczuć w miejscu pracy, zostawianie jakichkolwiek emocji przed wejściem do biura jest oznaką profesjonalizmu – jednak autorki książki „Jak ogarniać emocje w pracy” pokazały, że jest zupełnie odwrotnie.

Autorki w swojej książce podzieliły się obserwacjami na temat tego jak bardzo emocje wpływały na każdy obszar ich wspólnej pracy i życia zawodowego, oraz jaki wpływ miały na podejmowanie decyzji czy komunikację miedzy szefem i pracownikami. Stworzyły one siedem zasad emocji w pracy, które stały się wskazówkami jak i kiedy opierać się w pracy na swoich emocjach i uczuciach. W jaki sposób zrobić użytek z własnych emocji, lub jak wyłuskać z nich coś pozytywnego dla życia zawodowego.

Pokazują świetne przykłady tego jak np. wrzucenie na luz, pójście na urlop, przerwa w pracy, czy wyjście z kolegami z pracy na piwo, ma wymierne przełożenie na efektywność naszej pracy, czy nasze zaangażowanie zawodowe.

Autorki pokazały również jak budzić w sobie motywację, czym się inspirować, żeby znaleźć w sobie pokłady energii do ruszenia do przodu.

Całość opatrzona jest sporą ilością badań naukowych, które potwierdzają tezy sta...

× 1 | link |
@miedzytytulami
2021-03-14
8 /10
Przeczytane

Emocje w pracy, to temat rzeka. Z jednej strony chcemy być autentyczni, z drugiej krygujemy się by wyglądać na profesjonalistów. Ani to naturalne, ani zdrowe. A o zdrowie przecież chodzi przede wszystkim!
Liz Fosslien i Mollie West Duffy napisały książkę, popartą własnym doświadczeniem i głosem wielu specjalistów (ta książka ma prawie 50 stron przypisów źródłowych!), bez szarlatanerii opowiadają o tym skąd biorą się emocje, po co nam one i jak sobie z nimi radzić kiedy przejmują nad nami kontrolę. Dla tych, którzy potrzebują dodatkowego bodźca autorki zadbały o zabawne rysunki, które świetnie potwierdzają poczucie humoru z jakim ten poradnik został napisany.
Pamiętając, że książka to nie jest złoty środek do szczęścia, a jedynie drogowskaz pokazujący, w którą stronę podążyć by mogło nam być lepiej, uważam, że jest to taki tytuł, z którym nawet jeśli nie do końca się zgodzicie, to i tak zabawa będzie przednia!

× 1 | link |
CZ
2021-03-07
7 /10

„Jak ogarniać emocje w pracy” to pozycja dla wrażliwych, ale i ambitnych osób. To wskazówka jak pogodzić w pracy swoje emocje z profesjonalizmem.
Emocje mają ogromny wpływ na człowieka, to one determinują podejmowane przez nas decyzje. Trzeba odpowiednio je rozpoznawać i w ogóle dostrzegać, aby móc podejść do nich z rozsądkiem. W miejscu pracy może być to dodatkowo utrudnione. W końcu wymagane są od nas pewne zachowania, które niekoniecznie są takie jak kierujące nami emocje.
„Współczesne miejsca pracy bywają emocjonalnym polem minowym. Od pracowników oczekuje się, że będą otwarci, ale niezbyt wylewni. Profesjonalni, ale nie sztywni. Przyjaźni, ale zachowujący dystans.”
Książka pozwala na uporządkowanie swoich emocji. To doskonała pozycja nie tylko dla pracowników , ale także dla osób zarządzających personelem, a może szczególnie dla nich. Poradnik napisany jest w lekki i przyjemny sposób, dzięki czemu czyta się go szybko. Bardzo spodobały mi się wszelkiego rodzaju schematy, wykresy, rysunki znajdujące się wewnątrz każdego rozdziału. Uprzyjemniają czytanie, a dodatkowo świetnie zapisują się w głowie, szczególnie wzrokowców.
Pozycja niezwykle przydatna do okiełznania życia zawodowego. Powinni po nią sięgnąć wszyscy, którzy czują się przytłoczeni tym co dzieje się w miejscu pracy. „Jak ogarnąć emocje w pracy” to zbiór wskazówek, pozwalający na zapanowanie nad emocjami w czasie pracy, a także oddzielenie życia zawodowego od prywatnego.

| link |
@kasia.rzymowska
2021-03-31
8 /10
Przeczytane

Ostatnio sporo u mnie poradników, w których poruszony jest temat pracy i życia zawodowego. Myślę, że zainteresowanie tymi zagadnieniami wynika trochę z potrzeb. W końcu z powodu aktualnej sytuacji, ułożone dotychczas życie zawodowe niejednej i niejednego z nas, nagle zostało postawione na głowie.
Nasze miejsca pracy zastąpiły domy, bezpośrednie kontakty - zoomy, calle i telefony. Zatarła się też granica work-life balance, która moim zdaniem jest niezwykle potrzebna.

I to wszystko razem prowadzi do konfliktów, nieporozumień wypalenia i apatii.

W tej książce na tapet wzięte zostały właśnie emocje. Poruszono kwestie wzmacniania tych pozytywnych i wyciszania lub rozwiązywania problemów związanych z tymi trudniejszymi.
Poradnik ten napisany jest z przeznaczeniem dla osób, które zarządzają zespołem lub ten zespół budują, ale myślę, że każdy wyniesie z niego coś dla siebie.

Dużym plusem jest tutaj forma, w jakiej porady zostały w tej książce przedstawione. Prosty język, humorystyczne wstawki i graficzne formuły uatrakcyjniają całość, podtrzymując ciekawość treścią.

Jak w każdym poradniku, nie wszystkie kwestie były dla mnie równie interesujące, ale w ogólnej ocenie uważam, że ta książka jest warta uwagi i poznania.

| link |
PD
2021-03-23
7 /10
Przeczytane

Emocje i praca? Stres!

To była moja pierwsza myśl, gdy wzięłam książkę do ręki.
Właśnie on był jednym z czynników mojego kryzysu zdrowia psychicznego. Dlatego między innymi odeszłam z korporacji...

Jednak oprócz stresu odczuwamy wiele innych emocji. Na własnym przykładzie widzę, że nie umiejętność radzenia sobie z nimi, może w najgorszym razie, doprowadzić do tragedii.

| link |
@book_na_kanapie
2021-04-23
8 /10
Przeczytane
@zaglebiam_sie
2021-03-22
7 /10
@Shadow1
2021-03-14
7 /10
Przeczytane
@Anna_Szymczak
2021-02-22
8 /10
Przeczytane
@phd.joanna
2021-03-11
10 /10
Przeczytane
@Zakreconaa_19
2021-02-10
8 /10
Przeczytane
@Mollinka_90
2021-02-07
7 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Jak ogarniać emocje w pracy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl