Liz Fosslien

Autorka 13 czytelników
Zostań fanem autorki:
7.4 /10
15 ocen z 2 książek,
przez 15 kanapowiczów
Liz Fosslien – konsultantka ds. marketingu i projektowania. Wśród jej klientów znalazły się takie firmy jak Salesforce, Ernst & Young, a także Stanford d.School. Wcześniej pracowała jako dyrektor kreatywny dla Parliament, firmy ułatwiającej współpracę między członkami kadry kierowniczej firm z listy Fortune 500, przedsiębiorcami i autorami biznesowych bestsellerów. Liz jest również ilustratorką i autorką diagramów, jej projekty pojawiały się w „The Economist”,, „The Financial Times”, na blogu „Freakonomics” i w „CNN”.

Książki

Jak ogarniać emocje w pracy
Jak ogarniać emocje w pracy
Liz Fosslien, Mollie West-Duffy
7.7/10

O emocjach w pracy i o tym, jak pomagają nam odnieść sukces zawodowy. Wyjątkowo zabawny, ciepły, dowcipny i mądry przewodnik, pokazujący jak inteligentnie pogodzić emocji z profesjonalizmem. O...

Jak nie tracić głowy, gdy przytłacza nas życie
Jak nie tracić głowy, gdy przytłacza nas życie
Liz Fosslien, Mollie West-Duffy
7/10

Książka poświęcona trudnym emocjom i przytłaczającym doświadczeniom: niepewności, dyskomfortowi będącemu skutkiem porównań, złości, wypaleniu, perfekcjonizmowi, rozpaczy i żalowi oraz smutkowi i wsty...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl