Kapitał klienta banku. Wybrane aspekty zarządzania i oceny

Mirosława Capiga
Kapitał klienta banku. Wybrane aspekty zarządzania i oceny
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Kreowanie wartości banku zależy dzisiaj nie tylko od zasobów tradycyjnie wykazywanych w sprawozdaniu finansowym, ale w coraz większej mierze od posiadanego przez bank kapitału intelektualnego. Przewagę konkurencyjną banku kształtują jego klienci. To właśn
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-88904-60-8, 9788388904608
Wydawnictwo: Twigger S.A.

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Kapitał klienta banku. Wybrane aspekty zarządzania i oceny nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kapitał klienta banku. Wybrane aspekty zarządzania i oceny. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl