Key Concepts in Business Practice

Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Key Concepts in Business Practice
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Key Concepts in Business Practice is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 500 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what business practice is all about. It will be especially useful as a revision aid.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-1-4039-1531-3, 9781403915313
Język: angielski
Wydawnictwo: Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Key Concepts in Business Practice aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Key Concepts in Business Practice. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl