Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje

Sławomir Smyczek, Izabela Sowa
Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

We współczesnej gospodarce rynkowej konsument odgrywa bardzo ważną rolę. To on swoimi decyzjami potwierdza lub podważa zasadność przyjętych kierunków działania przedsiębiorstw i w znacznym stopniu określa ich siłę ekonomiczną. Zamierzeniem autorów książki było kompleksowe ukazanie złożonej problematyki związanej z konsumentem, jego miejscem w układzie rynkowym oraz kształtowaniem się rynkowych zachowań konsumentów. Atutem tej książki jest zaprezentowanie problematyki zachowań konsumentów w ujęciu modelowym.<BR> <BR> W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych.<BR> <BR> W publikacji:<BR> <BR> *Konsument i jego zachowania na rynku<BR> <BR> - Konsument indywidualny jako podmiot rynku<BR> - Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku<BR> - Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku<BR> <BR> * Modele zachowań konsumentów na rynku<BR> <BR> - Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów<BR> - Charakterystyka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK<BR> <BR> * Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce<BR> <BR> - Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej<BR> - Zachowania konsumentów na wybranych rynkach
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-7251-488-2, 9788372514882
Wydawnictwo: Centrum Doradztwa i Informacji Difin

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat