Kreowanie marki korporacyjnej

Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona
Ksi─ů┼╝ka Kreowanie marki korporacyjnej
Ksi─ů┼╝ka Kreowanie marki korporacyjnej
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Jednym ze sposob├│w pozwalaj─ůcych na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy ┼Ťwiadome wagi dobrego wizerunku staraj─ů si─Ö oddzia┼éywa─ç na to jak s─ů postrzegane, ograniczaj─ůc wp┼éyw na w┼éasny wizerunek czynnik├│w przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce mo┼╝na zaobserwowa─ç wzrost zainteresowania problematyk─ů marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiej─Ötno┼Ťci zwi─ůzane z uwarunkowaniami i mo┼╝liwo┼Ťciami budowania silnej marki korporacyjnej s─ů bardzo wa┼╝ne dla zwi─Ökszenia konkurencyjno┼Ťci polskich przedsi─Öbiorstw. Publikacja w kompleksowy spos├│b opisuje zagadnienia i problemy zwi─ůzane z budowaniem marki korporacyjnej. Ksi─ů┼╝ka jest odpowiedzi─ů na potrzeby os├│b pragn─ůcych poszerzy─ç swoj─ů wiedz─Ö i zdoby─ç umiej─Ötno┼Ťci zwi─ůzane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajd─ů w niej odpowiedzi na pytania dotycz─ůce istoty kreowania marki korporacyjnej, obszar├│w zarz─ůdzania wizerunkiem, bada┼ä i analizy wizerunku firmy, instrument├│w komunikacji korporacyjnej, a tak┼╝e warto┼Ťci marki korporacyjnej wraz z mo┼╝liwo┼Ťciami jej pomiaru.
Data wydania: 2014
ISBN: 978-83-7930-238-3, 9788379302383
Wydawnictwo: Difin
Stron: 272

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Kreowanie marki korporacyjnej a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Co czyta─ç po ksi─ů┼╝ce “Kreowanie marki korporacyjnej”- Magdalena Daszkiewicz

Ksi─ů┼╝ka Osoba g┼é─Öboko upo┼Ťledzona umys┼éowo w systemie edukacji
Osoba g┼é─Öboko upo┼Ťledzona u... Sylwia Wrona
{}10/10
Prezentowane materia┼éy maj─ů charakter teoretyczno-badawczy z...

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Kreowanie marki korporacyjnej. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe