Polecane przez firmę Macromedia
źródło informacji o języku ActionScript
Poznaj składnię i elementy języka ActionScript 2.0
Wykorzystaj możliwości programowania obiektowego
Zastosuj w aplikacjach usługi sieciowe i język XML
Napisz skrypty sterujące przebiegiem odtwarzania prezentacji
Macromedia Flash MX 2004 i Macromedia Flash MX 2004 Professional to aplikacje służące do tworzenia publikacji multimedialnych opartych na grafice wektorowej. Zaimplementowany w nich rozbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje projektantom nieograniczoną swobodę twórczą. Za jego pomocą można stworzyć proste skrypty nawigacyjne, rozbudowane mechanizmy obsługi danych, narzędzia weryfikacji danych wprowadzanych przez użytkowników, narzędzia ładowania plików z dysków oraz elementy interfejsu użytkownika.
"Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik" to zbiór ćwiczeń przygotowanych przy współpracy z firmą Macromedia -- producentem Flasha. Dzięki przykładom przedstawianym w kolejnych lekcjach poznasz możliwości języka ActionScript 2.0. Dowiesz się wszystkiego o jego elementach i składni, nauczysz się korzystać z danych zewnętrznych i kontrolować elementy prezentacji tworzonej we Flashu.
Składnia języka ActionScript
Zdarzenia i ich obsługa
Uzyskiwanie dostępu do elementów prezentacji
Klasy obiektów
Definiowanie i wykorzystywanie funkcji
Struktury sterujące -- pętle i wyrażenia warunkowe
Obsługa, pobieranie, wysyłanie i walidacja danych
Korzystanie z języka XML
Obsługa plików multimedialnych
Testowanie skryptów i usuwanie z nich błędów
Poznaj możliwości języka ActionScript 2.0 w praktyce, korzystając z podręcznika polecanego przez firmę Macromedia.
źródło informacji o języku ActionScript
Poznaj składnię i elementy języka ActionScript 2.0
Wykorzystaj możliwości programowania obiektowego
Zastosuj w aplikacjach usługi sieciowe i język XML
Napisz skrypty sterujące przebiegiem odtwarzania prezentacji
Macromedia Flash MX 2004 i Macromedia Flash MX 2004 Professional to aplikacje służące do tworzenia publikacji multimedialnych opartych na grafice wektorowej. Zaimplementowany w nich rozbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje projektantom nieograniczoną swobodę twórczą. Za jego pomocą można stworzyć proste skrypty nawigacyjne, rozbudowane mechanizmy obsługi danych, narzędzia weryfikacji danych wprowadzanych przez użytkowników, narzędzia ładowania plików z dysków oraz elementy interfejsu użytkownika.
"Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik" to zbiór ćwiczeń przygotowanych przy współpracy z firmą Macromedia -- producentem Flasha. Dzięki przykładom przedstawianym w kolejnych lekcjach poznasz możliwości języka ActionScript 2.0. Dowiesz się wszystkiego o jego elementach i składni, nauczysz się korzystać z danych zewnętrznych i kontrolować elementy prezentacji tworzonej we Flashu.
Składnia języka ActionScript
Zdarzenia i ich obsługa
Uzyskiwanie dostępu do elementów prezentacji
Klasy obiektów
Definiowanie i wykorzystywanie funkcji
Struktury sterujące -- pętle i wyrażenia warunkowe
Obsługa, pobieranie, wysyłanie i walidacja danych
Korzystanie z języka XML
Obsługa plików multimedialnych
Testowanie skryptów i usuwanie z nich błędów
Poznaj możliwości języka ActionScript 2.0 w praktyce, korzystając z podręcznika polecanego przez firmę Macromedia.