Marketing Champions

R. Young
Marketing Champions
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing Champions explains to marketing professionals how to make the marketing department an influential, powerful, and critical part of the organization. Since many CEOs and other business leaders dons Marshall School of Business. David W. Stewart (Los Angeles, CA) is the Robert E. Brooker Professor of Marketing in the Marshall School of Business at the University of Southern California.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-471-74495-5, 9780471744955
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing Champions aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Champions. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl