Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Piotr Łabuz
3 /10
Ocena 3 na 10 mo┼╝liwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie
3 /10
Ocena 3 na 10 mo┼╝liwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Magiczna ca┼éo┼Ť─ç z prostych s┼é├│w: jak zbudowa─ç nieodparty przekaz perswazyjny In┼╝ynieria emocji: jak wywo┼éywa─ç u ludzi po┼╝─ůdane emocje Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystuj─ůcej bod┼║ce podprogowe Podwa┼╝aj wszystkie tezy przedstawione w tej ksi─ů┼╝ce. Na ka┼╝dym kroku sprawdzaj, czy autorzy maj─ů racj─Ö i czy ich metody przekonywania wydaj─ů si─Ö przekonuj─ůce tak┼╝e Tobie. Sprawd┼║ r├│wnie┼╝, jakie techniki perswazji dzia┼éaj─ů na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, do┼Ťwiadczysz, co dzieje si─Ö w umy┼Ťle osoby, kt├│r─ů kto┼Ť do czego┼Ť przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki s─ů skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, kt├│re ┼éatwo przejrze─ç. I po trzecie wreszcie, b─Ödziesz m├│g┼é wybra─ç metody przekonywania, kt├│re zechcesz opanowa─ç i wykorzysta─ç. Czy mo┼╝esz skutecznie przekonywa─ç ludzi, stosuj─ůc techniki, w kt├│re nie wierzysz? A czy zastosowa┼éby┼Ť czyje┼Ť rady, gdyby┼Ť ich wcze┼Ťniej nie sprawdzi┼é? No w┼éa┼Ťnie... i dlatego ta ksi─ů┼╝ka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na ka┼╝d─ů okazj─Ö. Ta ksi─ů┼╝ka to trening Twoich umiej─Ötno┼Ťci perswazji. Przetestuj na sobie: jak napisa─ç skuteczn─ů ofert─Ö handlow─ů w mailingu i na stronach WWW, jak zbudowa─ç przekonuj─ůce has┼éo reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wp┼éywu i perswazji (NLP i YAN System), jak ofiara perswazji reaguje na r├│┼╝ne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych, jak stworzy─ç komunikat, kt├│ry odbiorca zaszufladkuje w g┼éowie tak, jak tego chcesz, jak kszta┼étowa─ç opini─Ö innych ludzi za pomoc─ů s┼éowa pisanego, jak podsuwa─ç innym motywy do dzia┼éania, jak m├│wi─ç jedno, by przekazywa─ç drugie, jakie s┼éowa wzbudzaj─ů czujno┼Ť─ç.
Data wydania: 2006-06-01
ISBN: 978-83-246-0428-9, 9788324604289
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 192

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe
Sprawdzam dost─Öpno┼Ť─ç...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukaj─ů tej ksi─ů┼╝ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Opinie

@SYSTEM
2008-02-18
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 3 /10
Przeczytane

Kolejna ksi─ů┼╝ka - reklama :/ Du┼╝o lepsze s─ů ksi─ů┼╝ki zagranicznych autor├│w.

{} | link |

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno┼Ťci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Południe