Marketing usług

Adrian Payne
Marketing usług
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce zaprezentowano osiągnięcia badaczy marketingu usług, uwzględniając różne podejścia (np. szkoły angielskiej czy nordyckiej), przedstawiono podstawowe zagadnienia marketingu usług, pokazano możliwości jego zastosowania w praktyce oraz wyjaśniono specyfikę marketingu prowadzonego przez firmy usługowe.Spis treści1. Charakterystyka marketingu usługRola sektora usług w gospodarceCharakterystyka usługKlasyfikacja usługUsługi w sektorze produkcji2. Marketing usług a marketing partnerskiRola marketinguUsługi a marketing-mixRozwój marketingu usługMarketing partnerskiNa którym rynku prowadzić marketing partnerski?Istota marketingu usług3. Opracowanie misji firmy usługowejDefinicja misjiIstota misjiMisja firmy usługowejProces tworzenia misji firmy usługowejMisja efektywna4. Segmentacja rynku usługProces segmentacji rynkuZdefiniowanie segmentowanego rynkuKryteria segmentacjiWybór najlepszego kryterium (kryteriów) segmentacjiRozpoznanie i wybór konkretnych segmentów rynkuSegmentacja, plasowanie i strategia marketingu-mix5. Plasowanie i różnicowanie usługEwolucja roli plasowaniaRóżnicowanie usług w warunkach konkurencjiPlasowanie usługPoziomy plasowaniaProces plasowaniaZnaczenie plasowania6. Marketing-MixElementy marketingu-mixUsługa jako produktKształtowanie ceny usługiDystrybucja: lokalizacja firmy i kanałyPromocja (komunikacja) w usługachLudzieProcesyObsługa klientaOpracowanie strategii marketingu-mix7. Plan marketingowy w działalności usługowejProces planowaniaKontekst strategicznyPrzegląd sytuacjiSformułowanie strategii marketingowejAlokacja środków i obserwacjaPlanowanie marketingowe a usługi8. Firma usługowa zorientowana na klientaObsługa klienta, jakość i marketingJakość usługJak poprawić jakość usługUtrzymanie klientówProgram marketingu partnerskiegoRozwój orientacji marketingowej w firmie usługowej
Data wydania: 1997
ISBN: 978-83-208-1050-9, 9788320810509
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing usług? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing usług. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl