Marketing w firmie przyszłości

Marketing w firmie przyszłości
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Prof. dr hab. FRANCISZEK KRAWIEC - pracuje w Katedrze Zarządzania Innowacjami w Szkole Głównej Handlowej. Członek wielu międzynarodowych stowarzyszeń naukowych. Znany ekspert międzynarodowy z zakresu planowania i strategii rozwoju firmy, zarządzania projektami innowacyjnymi oraz zarządzania rynkiem. Prowadził wykłady i badania naukowe w California University, Berkeley, Ca. i University of Pennsylvania, Philadel-phia. Współpracuje z Denver University, Denver, Co. i Colorado University, Boulder, Co. Od 34 lat mieszka w USA, gdzie jest konsultantem The World Bank i wielu dużych firm energetycznych. Jego ostatnie dwie książki to: "Myślenie strategiczne w firmie" (2003) i "Transformacja firmy w nowej gospodarce" (2005).Gospodarka wkracza ostatnio -szczególnie w krajach rozwiniętych (...) -w erę tzw. gospodarki opartej na wiedzy (...), która z jednej strony stanowi zasadniczy czynnik tworzenia wartości, z drugiej zaś - coraz -wyższych -wartości nabierają, i zaczynają dominować na rynkach produkty oparte na wiedzy. (...) Rynki tych formatów są wyraźnie rozwojowe (...), z perspektywami wysokich stóp rentowności. Są to więc rynki atrakcyjne dla lokowania w nich kapitału, czy (...) uruchamiania biznesu. (...) Na arenach takich rynków w pierwszej kolejności powstają przedsiębiorstwa "nowej generacji", o nowatorskiej architekturze organizacyjnej, technologicznej, ekonomicznej, a nawet społecznej. O takich właśnie przedsiębiorstwach traktuje książka Profesora Franciszka (Franka) Krawca. (...)(...) lektura, tak tej, jak i -wcześniejszych książek Profesora Franciszka (Franka) Krawca nie jest sprawą łatwą, ale na pewno stanowi ciekawą przygodę intelektualną. Z uwagi na to, iż najprawdopodobniej sytuacja i zjawiska opisane (...) w książce jako przyszłe, niebawem będą (także w Polsce) współczesne, ich znajomość i rozumienie przez możliwie szerokie grono ludzi, ale przede wszystkim przez zarządzających firmami (menedżerów) oraz tych, co ich do tego przysposabiają (kadrę nauczającą) (...) należy traktować za sprawę pierwszorzędną. (...)Prof. dr hab. Marek Jacek Stankiewicz(...) Książka jest ciekawa i nowatorska, ponieważ dotyczy tzw. przedsiębiorstw przyszłości i w sposób dogłębny przedstawia koncepcje, strategie i kierunki rozwoju firm przyszłości.Prof. Dr hab. Marcin K. Nowakowski
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-7251-578-0, 9788372515780
Wydawnictwo: Centrum Doradztwa i Informacji Difin

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing w firmie przyszłości? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w firmie przyszłości. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl