Marketing w sieci

Simon Collin
Marketing w sieci
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Internet stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych do wykorzystania w celu promocji marki, usługi czy produktu. Oferuje wiele nowych możliwości docierania do przyszłych i obecnych klientów, kierowania pytań do mediów, prowadzenia badań rynku, poszukiwania nowych rynków eksportowych, organizowania grup fokusowych, zasięgania porad i konsultowania technik działania z innymi specjalistami od marketingu czy po prostu znalezienia dostawcy baloników na najbliższą kampanię promocyjną nowego produktu. W swej książce Simon Collin podaje wszystkie najnowsze informacje niezbędne do zrozumienia marketingu elektronicznego i poprawnego posługiwania się oferowanymi przezeń narzędziami. Ostrzega przed czyhającymi w Internecie pułapkami i podkreśla zalety korzystania z Sieci. Publikacja ta stanowi niezbędną lekturę dla tych wszystkich, którzy zajmują się działalnością marketingową. W Marketingu w Sieci zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych stron www, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu. Redaktorem naukowym polskiej edycji książki jest Mariusz Kuziak, pracownik naukowy Katedry Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-88667-10-7, 9788388667107
Wydawnictwo: FELBERG

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing w sieci? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w sieci. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl