Obsługa gości ( konsumentów )

Alina Ziaja, Danuta Ławniczak, Renata Szajna
Obsługa gości ( konsumentów )
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych. Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelner i technik organizacji usług gastronomicznych.
Treść podręcznika wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.
Część pierwsza zawiera wiedzę z zakresu:
- podziału, zasad funkcjonowania oraz
- wyposażenia zakładów gastronomicznych,
- wizerunku pracownika obsługi oraz
- postawy wobec gości,
- zasad opracowywania kart menu,
- technik przenoszenia i pielęgnacji zastawy stołowej,
- zasad i metod obsługi gości,
- kolejności oraz technik podawania potraw i napojów.
ISBN: 978-83-7141-804-4, 9788371418044
Wydawnictwo: REA

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Obsługa gości ( konsumentów )? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Obsługa gości ( konsumentów ). czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl