3D Studio MAX jest aplikacją zaprojektowaną w celu tworzenia iluzji ruchu obiektów umieszczonych w trójwymiarowej przestrzeni. Aby dogłębnie opanować ten program wymagane jest posiadanie umiejętności obrazowego myślenia oraz logicznego rozumowania -- pomoże Ci w tym nasza książka. Oprócz tej cennej umiejętności m.in.: Dowiesz się, na jakim komputerze będzie poprawnie działać MAX oraz jak skonfigurować sterownik odpowiedzialny za wyświetlanie grafiki. Poznasz interfejs programu, proces tworzenia nowych scen. Poznasz metody tworzenia obiektów i dostosowania parametrów utworzonego obiektu, metody selekcjonowania i transformowania obiektów. Dowiesz się, czym jest kamera, jak dobrać jej parametry i animować kamerę. Posiądziesz także umiejętnośc renderowania. Seria "Po prostu" to przystępny, bogato ilustrowany wykład, który poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie zagadnienia, prezentując kolejne i wskazując właściwe czynności. Książka ta może być też swego rodzaju leksykonem: znajdź potrzebną informację, przejrzyj ją i wypróbuj. Nie znajdziesz tu długich i nudnych opisów: wszystkie potrzebne wiadomości podane są w zwięzłej i prostej formie, wzbogaconej ilustracjami. Poznaj najważniejsze, używane na co dzień polecenia i możliwości programu 3D Studio MAX, bez wgłębiania się w niepotrzebne detale. I to wszystko za rozsądną cenę.