Pocket Marketing

T. Hindle
Pocket Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

A guide to marketing with essays on the value of brands and advertising products of the future.
Data wydania: 1997
ISBN: 978-1-86197-020-6, 9781861970206
Język: angielski
Wydawnictwo: Economist Books Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Pocket Marketing nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Pocket Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl