Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze

Eric Siegel
5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje. Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory. *** Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym ?Predictive Analytics Times?. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży. *** ?Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych?. Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com ?Ekscytująca i wciągająca ? czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata?. Marianna Dizik, statystyk, Google ?Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę ? objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian?. John Francis, starszy analityk danych, Nike Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę?. Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing ?Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych ? i ja się z nim zgadzam?. Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!
Data wydania: 2018-04-20
ISBN: 978-83-8087-258-5, 9788380872585
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 410

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@KazikLec
2022-04-20
5 /10
Przeczytane 2022

Cytaty z książki

O nie! Książka Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl