Oferowany zestaw sesji szkoleniowych stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zamieszczone w zbiorze i na płycie CD materiały mogą też służyć do przygotowania własnego programu szkoleniowego dostosowanego do indywidualnych potrzeb.Każda z 60 sesji szkoleniowych składa się z instrukcji dla prowadzącego, krótkiego wprowadzenia oraz interaktywnych zajęć, które mają formę ćwiczeń, testów, odtwarzania ról, gier, analiz przypadków i symulacji. Zadania pomagają kształtować umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów oraz wzmacnianie motywacji do pracy.Zestaw zawiera wszystkie niezbędne do przeprowadzenia zajęć formularze dla uczestników, plansze do wyświetlenia i scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról.Materiały są przeznaczone dla trenerów szkolących pracowników działów obsługi klientów, kierowników tych działów oraz właścicieli małych firm, którzy chcą doskonalić umiejętności swoich pracowników.