Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Robert Stępowski
Książka Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Książka Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Wyróżnij swoją markę! Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać budując własną markę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Data wydania: 2014
ISBN: 978-83-63566-33-3, 9788363566333
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Stron: 240

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”- Robert Stępowski

Książka Komunikacja marketingowa 2030
Komunikacja marketingowa 2030 Robert Stępowski
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku...
Książka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
GRYWALIZACJA. Jak zastosowa... Paweł Tkaczyk
{}7/10
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)...
Książka Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie. Jak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukces
Zmień myślenie, a zmienisz ... Brian Tracy
{}7/10
Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko ...
Książka Jak buduję Amerykę?
Jak buduję Amerykę? Bartłomiej Bielecki
{}6.7/10
Jak żyć i prowadzić biznes w USA? Jak przejść drogę „od ...
Książka Od nędzy do pieniędzy
Od nędzy do pieniędzy Wojtkowicz Tad
{}10/10
Już w trzy dni od debiutu nasze akcje poszybowały na 14 dola...

Cytaty z książki

O nie! Książka Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe