Dowiedz się, jak projektować witryny WWW,
których goście będą czuć się jak w domu Odpowiednio zaprojektuj formularze i elementy nawigacyjne Uprość do maksimum proces wyszukiwania informacji na stronie Zredaguj czytelne komunikaty i instrukcje Każdy z nas z pewnością odwiedził kiedyś witrynę, w której nawigacja była koszmarem, znalezienie potrzebnej informacji graniczyło z cudem, a wypełnienie formularza przypominało wypełnianie papierów w urzędach. Nieśmiertelny "Błąd 404" nabiera już znaczenia symbolicznego, jak paragraf 22. Co więc zrobić, aby nie powielić tych błędów podczas projektowania własnej witryny? Odpowiedź wydaje się prosta -- unikać tego, co irytuje nas na innych stronach. Jednak zaprojektowanie witryny WWW, która będzie przyjazna dla użytkownika, okazuje się zdecydowanie trudniejsze. Jeśli stoisz przed takim wyzwaniem, sięgnij po książkę "Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach. Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny". Znajdziesz w niej informacje, dzięki którym tworzona przez Ciebie witryna WWW będzie czytelna i łatwa w nawigacji. Czytając tę książkę, nauczysz się tworzyć łatwo zrozumiałe dla każdego komunikaty o błędach, funkcjonalne i odpowiednio działające mechanizmy wyszukiwawcze, a dla osób, które mimo to zabłądzą na Twojej witrynie -- przejrzyste instrukcje. Zasady projektowania defensywnego Tworzenie czytelnych komunikatów o błędach Pisanie zrozumiałych instrukcji Projektowanie odpowiednio działających formularzy Upraszczanie działania mechanizmów nawigacyjnych Mechanizmy wyszukiwawcze Jeśli zależy Ci na satysfakcji i wygodzie klientów odwiedzających Twoją witrynę, ta książka jest Twoją lekturą obowiązkową.
których goście będą czuć się jak w domu Odpowiednio zaprojektuj formularze i elementy nawigacyjne Uprość do maksimum proces wyszukiwania informacji na stronie Zredaguj czytelne komunikaty i instrukcje Każdy z nas z pewnością odwiedził kiedyś witrynę, w której nawigacja była koszmarem, znalezienie potrzebnej informacji graniczyło z cudem, a wypełnienie formularza przypominało wypełnianie papierów w urzędach. Nieśmiertelny "Błąd 404" nabiera już znaczenia symbolicznego, jak paragraf 22. Co więc zrobić, aby nie powielić tych błędów podczas projektowania własnej witryny? Odpowiedź wydaje się prosta -- unikać tego, co irytuje nas na innych stronach. Jednak zaprojektowanie witryny WWW, która będzie przyjazna dla użytkownika, okazuje się zdecydowanie trudniejsze. Jeśli stoisz przed takim wyzwaniem, sięgnij po książkę "Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach. Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny". Znajdziesz w niej informacje, dzięki którym tworzona przez Ciebie witryna WWW będzie czytelna i łatwa w nawigacji. Czytając tę książkę, nauczysz się tworzyć łatwo zrozumiałe dla każdego komunikaty o błędach, funkcjonalne i odpowiednio działające mechanizmy wyszukiwawcze, a dla osób, które mimo to zabłądzą na Twojej witrynie -- przejrzyste instrukcje. Zasady projektowania defensywnego Tworzenie czytelnych komunikatów o błędach Pisanie zrozumiałych instrukcji Projektowanie odpowiednio działających formularzy Upraszczanie działania mechanizmów nawigacyjnych Mechanizmy wyszukiwawcze Jeśli zależy Ci na satysfakcji i wygodzie klientów odwiedzających Twoją witrynę, ta książka jest Twoją lekturą obowiązkową.