Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych

Mirosław Laszczak
Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

To książka wyjątkowa, adresowana jest bowiem zarówno do twórców komunikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne i wpływały na przekonania oraz wybory dokonywane przez konsumentów, tym drugim natomiast wskazuje, jakimi chwytami posługują się nadawcy reklamy, jak im nie ulegać i jak się prze nimi bronić.
Data wydania: 1998
ISBN: 83-85441-87-5, 8385441875
Wydawnictwo: Biblioteka Menedżera
Seria: Biblioteka Menedżera
Kategoria: Ekonomia
Stron: 200

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl