Public relations w teorii i praktyce

Dariusz Tworzydło
Public relations w teorii i praktyce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zbiór tekstów przybliżających tematykę public relations przygotowany przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-87658-90-8, 9788387658908
Wydawnictwo: WSIiZ

Autor

Dariusz Tworzydło Dariusz Tworzydło
Urodzony 28 stycznia 1974 roku w Polsce (Brzozów)
Dariusz Tworzydło – polski ekonomista, doktor habilitowany nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach, profesor WSIiZ w latach 2003–2006, ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych i public relations. Fot. Tadeusz Poznak-źródło: @Link

Pozostałe książki:

Komunikowanie organizacji w kryzysie Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0 Public relations : teoria i studia przypadków Public relations w teorii i praktyce Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wszystkie książki Dariusz Tworzydło

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Public relations w teorii i praktyce? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Public relations w teorii i praktyce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl