Komunikowanie organizacji w kryzysie

Dariusz Tworzydło
Komunikowanie organizacji w kryzysie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

·Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem
·Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania

Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów ‒ wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych.
Ze wstępu

Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie przede wszystkim ze względu szerokie wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań. Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, ale także wprowadza do tej problematyki nowe ważne elementy.
prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski

Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie zarządzania komunikowaniem. (…) Wyodrębniono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym oraz przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Data wydania: 2022-04-29
ISBN: 978-83-01-22175-1, 9788301221751
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Seria: Marketing PWN
Stron: 194
dodana przez: Catta

Autor

Dariusz Tworzydło Dariusz Tworzydło
Urodzony 28 stycznia 1974 roku w Polsce (Brzozów)
Dariusz Tworzydło – polski ekonomista, doktor habilitowany nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach, profesor WSIiZ w latach 2003–2006, ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych i public relations. Fot. Tadeusz Poznak-źródło: @Link

Pozostałe książki:

Komunikowanie organizacji w kryzysie Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0 Public relations : teoria i studia przypadków Public relations w teorii i praktyce Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wszystkie książki Dariusz Tworzydło

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Komunikowanie organizacji w kryzysie nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Komunikowanie organizacji w kryzysie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat