(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Kreowanie markowej rzeczywistości

Produkty jako obiekty kultu
Budowanie relacji z nabywcami
Pomysłowi rewolucjoniści
Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora


Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)

Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę - nowy przedmiot rynkowego pożądania - i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.

Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:

tworzyć strategie marek w nowych czasach;
skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
zdobywać zaufanie rynku;
kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
zarządzać marką w sposób efektywny.
Data wydania: 2010-02-01
ISBN: 978-83-246-2630-4, 9788324626304
Wydawnictwo: One Press, Helion

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@internautka
@internautka
2010-12-18
10 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat