Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Grzegorz Błażewicz
Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy. Książka przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:• zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,• dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,• automatyzacji procesów,• usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży. Co wyróżnia książkę?• Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.• Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.• Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation.• Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
Tytuł oryginalny: Marketing, Automation, Revolution. Using the potential of Big Data
Data wydania: 2016-10-30
ISBN: 978-83-01-18741-5, 9788301187415
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Seria: Marketing PWN
Stron: 256
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Grzegorz Błażewicz Grzegorz Błażewicz
Urodzony 25 maja 1976 roku w Polsce (Tarnów)
Założyciel i prezes zarządu SALESmanago, największej polskiej i jednej z najszybciej rosnących w Europie firm technologicznych, dostarczających oprogramowanie typu Customer Data Platform i Marketing Automation, z którego korzysta ponad 10 tys. firm ...

Pozostałe książki:

Marketing Automation Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
Wszystkie książki Grzegorz Błażewicz

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat