Czy wiesz, że konflikty w miejscu prac są bardzo kosztowne dla pracodawcy? Zwiększają rotację zatrudnienia, są przyczyną wielu zwolnień chorobowych i wpływają na zmniejszenie motywacji do pracy. Nie chodzi jednak o to, aby całkowicie wyeliminować konflikty - bywają one pożyteczne i twórcze. Chodzi o to, aby umiejętnie rozwiązywać spory między pracownikami i nie dopuścić do eskalacji konfliktu. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW to poradnik przeznaczony przede wszystkim dla kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą Ci poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. W książce wyjaśniamy, jakie są przyczyny i powiązania konfliktów w miejscu pracy oraz w jaki sposób konflikty eskalują i do czego mogą doprowadzić. Przedstawiamy konkretne środki zaradcze i kroki, które należy podjąć, aby skłonić zwaśnione strony do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań. Dowiesz się także, jak zapobiegać konfliktom.