Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5

Krzysztof Wołk
Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Do rzeczywistości wirtualnej jedni mają bliżej, inni dalej, tak jak do Twin Peaks. Ale nie o to chodzi, czy agent Dale Cooper miał bliżej niż agenci Dana Scully i Fox Mulder. Wszyscy oni byli bowiem i pozostali elementami tej rzeczywistości – bohaterami filmów i seriali telewizyjnych (różnych). Rzeczywistość wirtualna, która była czymś „zewnętrznym”, do oglądania, zmienia się może jeszcze nie całkiem w coś „wewnętrznego”, ale na tyle interesującego, że można wypróbować ją już samemu. Dosłownie. Zresztą nie tylko wypróbować – dzięki urządzeniom i aplikacjom VR – ale również samemu tworzyć. "Rzeczywistość wirtualna dla każdego" Krzysztofa Wołka jest podręcznikiem dającym podstawy samodzielnego kreowania elementów VR z wykorzystaniem platformy A-Frame. Stanowi niejako dopełnienie innego podręcznika tego autora, pt. "Nowoczesne strony WWW", który można potraktować jako wprowadzenie do świata wirtualnej rzeczywistości, tym bardziej że elementem wspólnym obu pozycji jest część poświęcona projektowaniu stron internetowych. Czytelnik dowie się w sposób bardzo przystępny, oparty na ciekawych przykładach prosto z życia, jak zaprogramować swoją stronę internetową, korzystając z najnowszych technologii – HTML 5, CSS 3 – oraz aplikacji Adobe Dreamwever, a nawet dowolnego edytora tekstu, np. Notepad++. Dzięki informacjom zawartym w książce każda osoba będzie mogła stworzyć responsywne strony internetowe z efektem paralaksy. Nauczy się także modyfikować strony tworzone w generatorach. Co więcej, dowie się również, jak z przy użyciu wspomnianego HTML 5 oraz zestawu bibliotek A-Frame w bardzo łatwy sposób stworzyć aplikacje działające w wirtualnej rzeczywistości. Będą one bez problemu współpracowały z profesjonalnymi zestawami VR, takimi jak Oculus i HTC Vive, a także aplikacjami na telefony komórkowe, takimi jak Google Cardboard. Jak w każdej sytuacji czytelnicy mają do wyboru przynajmniej dwa wyjścia: albo czekać na to, co się stanie, i ewentualnie to obserwować, albo brać w tym udział, tworzyć. Nie przesądzając o tym, które rozwiązanie jest lepsze, "Rzeczywistość wirtualna…" Krzysztofa Wołka może zainteresować zwolenników jednego i drugiego. http://www.psychoskok.pl/produkt/rzeczywistosc-wirtualna-vr-dla-kazdego-aframe-html-5/
Data wydania: 2018
ISBN: 978-83-8119-295-8, 9788381192958
Wydawnictwo: Psychoskok

Autor

Krzysztof Wołk Krzysztof Wołk Krzysztof Wołk polski nauczyciel informatyki profesjonalizuje się w takich dziedzinach jak sztuczna inteligencja, aplikacje mobilne, inżynieria lingwistyczna, uczenie maszynowe, multimedia, NLP i programy graficzne. Jego prace badawcze były streszcza...

Pozostałe książki:

Biblia Windows Server 2012. Podręcznik Administratora Aplikacje mobilne, oraz interaktywne komponenty www. Adobe Animate Biblia Windows Server 2012 Biblia Windows Server 2016. Podręcznik Administratora Microsoft Office 2019 oraz 365 od podstaw Nowoczesne strony WWW. HTML5, CSS3, Adobe Muse, WordPress Praktyczny przewodnik po MAC OS X Server 10.6 oraz 10.7 Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5 Zabawa ze sztuczną inteligencją
Wszystkie książki Krzysztof Wołk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5 nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat