Skuteczna reklama na LinkedIn

Artur "Marketing" Jab艂o艅ski
Skuteczna reklama na LinkedIn
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Dotrzyj z reklam膮 do profesjonalist贸w!

W zamy艣le LinkedIn powsta艂 jako miejsce nawi膮zywania kontakt贸w zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej si艂y ra偶enia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dzi艣 700 milion贸w os贸b, a 40% z nich w臋druje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wci膮偶 jest niedoceniany przez reklamodawc贸w. Panuje opinia, 偶e reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, kt贸re chcia艂yby powierzy膰 mu sw贸j bud偶et promocyjny.

Nic bardziej mylnego!

Je艣li chcesz dotrze膰 z informacj膮 o swoich produktach lub us艂ugach do konkretnych biznesowych odbiorc贸w, czyli w艂a艣cicieli firm i kadry zarz膮dzaj膮cej przedsi臋biorstw - LinkedIn powinien by膰 Twoim pierwszym wyborem, je艣li chodzi o portale spo艂eczno艣ciowe. Musisz oczywi艣cie zacz膮膰 od skutecznej komunikacji: za艂o偶y膰 konto firmowe i regularnie publikowa膰 ciekawe tre艣ci. Jednak bez wykorzystywania mechanizm贸w reklamowych szybko stracisz kontrol臋 nad zasi臋gami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:

  • Dotrzyj z przes艂aniem do w艂a艣ciwych os贸b
  • Zrealizuj za艂o偶one cele biznesowe
  • Wygeneruj nowe leady
Wst臋p 7

Rozdzia艂 1. Konfiguracja konta 13
  • Zak艂adanie strony firmowej (Company Page) 13
  • Tworzenie konta reklamowego 18

Rozdzia艂 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23
  • Grupy kampanii 24
  • Kampania 26
  • Reklama 28

Rozdzia艂 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31
  • 艢wiadomo艣膰 (Awareness) 33
  • Zainteresowanie (Consideration) 34

Rozdzia艂 4. Wyb贸r grupy docelowej - konfiguracja kampanii 41
  • Lokalizacja 41
  • J臋zyk profilu 43
  • Odbiorcy 44
  • Bran偶e, wielko艣膰 i nazwy firm 45
  • Demografia 48
  • Wykszta艂cenie 50
  • Od nazw stanowisk po do艣wiadczenie zawodowe 52
  • Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57
  • Zainteresowania i cechy 59

Rozdzia艂 5. Wykluczenia 65
Rozdzia艂 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71
Rozdzia艂 7. Gotowe pomys艂y na skuteczne grupy docelowe 79

Rozdzia艂 8. Remarketing na LinkedInie 87
  • Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87
  • Mierzenie konwersji 90
  • Tworzenie grupy remarketingowej 96
  • Pasuj膮ce grupy odbiorc贸w 99
  • Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102
  • Grupy podobnych odbiorc贸w 105

Rozdzia艂 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109
  • Brak limitu tekstu na obrazie 110
  • Przetestuj obraz z tekstem i bez 112
  • Ostre, kontrastowe t艂o 113
  • Umieszczaj przyciski CTA 115
  • Zadbaj o w艂a艣ciwe wymiary 116
  • T艂a odpadaj膮? Wypr贸buj ramki 116
  • Wykorzystaj formaty, by opowiedzie膰 histori臋 117
  • Operuj j臋zykiem korzy艣ci 119
  • Zach臋膰 odpowiednim lead magnetem 121
  • Postaw na konkret 124
  • M贸w prosto o problemie lub zwr贸膰 si臋 wprost do grupy. A najlepiej zr贸b obie te rzeczy 126
  • Sp贸jno艣膰 ze stron膮 landing page 127
  • Podgl膮daj konkurencj臋! 127
  • Pisz zwi臋藕le 128

Rozdzia艂 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133
  • Co wp艂ywa na koszt reklamy na LinkedInie? 133

Rozdzia艂 11. Analiza wynik贸w reklam 147
  • Analiza na poziomie Mened偶era kampanii 149
  • Samodzielna analiza 150

Rozdzia艂 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159
  • Kampania 161
  • Reklama zosta艂a odrzucona lub si臋 nie wy艣wietla - co robi膰? 167

Rozdzia艂 13. 艁膮czenie dzia艂a艅 na LinkedInie z innymi kana艂ami 171

Zako艅czenie 175
Data wydania: 2021-07-01
ISBN: 978-83-283-8019-6, 9788328380196
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 176
dodana przez: Vernau

Autor

Artur "Marketing" Jab艂o艅ski Artur "Marketing" Jab艂o艅ski Artur Jab艂o艅ski 鈥 konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji r贸偶nego typu, od korporacji przez M艢P po instytucje kultury czy urz臋dy. Pracowa艂 m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, ...

Pozosta艂e ksi膮偶ki:

Jak pisa膰, 偶eby chcieli czyta膰 (i kupowa膰). Copywriting & Webwriting Jak to dzia艂a? Miasto
Wszystkie ksi膮偶ki Artur "Marketing" Jab艂o艅ski

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz臋, 偶e znasz ksi膮偶k臋 Skuteczna reklama na LinkedIn? Koniecznie daj zna膰, co o niej my艣lisz w recenzji!
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Skuteczna reklama na LinkedIn. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno艣ci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie