Skuteczna reklama na LinkedIn

Artur "Marketing" Jabłoński
Skuteczna reklama na LinkedIn
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!

W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.

Nic bardziej mylnego!

Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:

  • Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
  • Zrealizuj założone cele biznesowe
  • Wygeneruj nowe leady
Wstęp 7

Rozdział 1. Konfiguracja konta 13
  • Zakładanie strony firmowej (Company Page) 13
  • Tworzenie konta reklamowego 18

Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23
  • Grupy kampanii 24
  • Kampania 26
  • Reklama 28

Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31
  • Świadomość (Awareness) 33
  • Zainteresowanie (Consideration) 34

Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii 41
  • Lokalizacja 41
  • Język profilu 43
  • Odbiorcy 44
  • Branże, wielkość i nazwy firm 45
  • Demografia 48
  • Wykształcenie 50
  • Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe 52
  • Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57
  • Zainteresowania i cechy 59

Rozdział 5. Wykluczenia 65
Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71
Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe 79

Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie 87
  • Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87
  • Mierzenie konwersji 90
  • Tworzenie grupy remarketingowej 96
  • Pasujące grupy odbiorców 99
  • Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102
  • Grupy podobnych odbiorców 105

Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109
  • Brak limitu tekstu na obrazie 110
  • Przetestuj obraz z tekstem i bez 112
  • Ostre, kontrastowe tło 113
  • Umieszczaj przyciski CTA 115
  • Zadbaj o właściwe wymiary 116
  • Tła odpadają? Wypróbuj ramki 116
  • Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię 117
  • Operuj językiem korzyści 119
  • Zachęć odpowiednim lead magnetem 121
  • Postaw na konkret 124
  • Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy 126
  • Spójność ze stroną landing page 127
  • Podglądaj konkurencję! 127
  • Pisz zwięźle 128

Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133
  • Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie? 133

Rozdział 11. Analiza wyników reklam 147
  • Analiza na poziomie Menedżera kampanii 149
  • Samodzielna analiza 150

Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159
  • Kampania 161
  • Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić? 167

Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami 171

Zakończenie 175
Data wydania: 2021-07-01
ISBN: 978-83-283-8019-6, 9788328380196
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 176
dodana przez: Vernau

Autor

Artur "Marketing" Jabłoński Artur "Marketing" Jabłoński Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, ...

Pozostałe książki:

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) Jak to działa? Miasto Skuteczna reklama na LinkedIn Zrozumieć marketing
Wszystkie książki Artur "Marketing" Jabłoński

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Skuteczna reklama na LinkedIn? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Skuteczna reklama na LinkedIn. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat