Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Luke Sullivan
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Śmierć taniej, radosnej twórczości!


Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
Ścieżka kariery w branży reklamowej


Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.

My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.

Oto jego wskazania:

szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
testowanie pomysłów -- praca zespołowa i grupy focusowe,
metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
budowanie reklam rysunkowych,
prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-246-0044-1, 9788324600441
Wydawnictwo: One Press, Helion

Autor

Pozostałe książki:

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II Zgnieć pan to, panie Whipple czyli Jak robić świetne reklamy
Wszystkie książki Luke Sullivan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl