Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku

Łukasz Dwojak
Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Wokresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji wramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne wobszarze bankowości detalicznej. Rola strategii dystrybucji ewoluowała od prostego umożliwienia klientowi zakupu produktu bankowego, poprzez stworzenie możliwości wyboru jednego zkanałów dystrybucji do zawarcia transakcji, aż do stania się synonimem komfortu obsługi, poprzez zaoferowanie klientowi możliwości kontaktu zbankiem wdogodnym dla niego miejscu iczasie. Wwyniku tych zmian strategia dystrybucji stała się ważnym narzędziem osiągania przewagi konkurencyjnej przez banki krajowe. Autor przeprowadził gruntowną analizę źródeł osiągania przewagi konkurencyjnej wbankowości detalicznej. Opisując przesłanki zmian wstrategiach dystrybucji detalicznych produktów bankowych podkreślono rolę nowoczesnej technologii informatycznej wrozwoju nowych kanałów dystrybucji. Powstanie nowoczesnych kanałów dystrybucji doprowadziło do ukształtowania się strategii wielokanałowej dystrybucji, która stanowi obecnie najbardziej zaawansowany model dystrybucji detalicznych produktów bankowych. Woparciu obadania empiryczne oraz studia literaturowe wykazano, że strategia dystrybucji umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, nie jest to jednak przewaga ocharakterze trwałym. Powszechna dostępność rozwiązań zzakresu nowoczesnych technologii informatycznych umożliwia bowiem łatwe kopiowanie nowych rozwiązań dystrybucyjnych przez konkurentów. Jednak skuteczne wdrożenie strategii wielokanałowej dystrybucji pozytywnie oddziałuje na wyniki finansowe banku. Wpracy omówiono stan ikierunki rozwoju systemów dystrybucji produktów bankowych wPolsce. Dokonano także porównania rozwoju strategii wielokanałowej dystrybucji detalicznych produktów bankowych na rynku krajowym, zdoświadczeniami innych krajów. Książka przeznaczona jest dla studentów zainteresowanych bankowością, zarządzaniem imarketingiem oraz pracowników naukowo-dydaktycznych. Może być także źródłem zobiektywizowanej wiedzy icennych inspiracji dla pracowników banków iinnych instytucji finansowych.
Data wydania: 2014
ISBN: 978-83-7556-340-5, 9788375563405
Wydawnictwo: CeDeWu
Kategoria: Ekonomia
Stron: 174

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl