Strategie marketingowe : praca zbiorowa

Strategie marketingowe : praca zbiorowa
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Omówiono: istotę oraz procesy formułowania i wyboru strategii przez przedsiębiorstwa, strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w działalności usługowej.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-208-1510-8, 9788320815108
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Strategie marketingowe : praca zbiorowa aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategie marketingowe : praca zbiorowa. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl