Genialne dialogi o biznesie
Koniec z błądzeniem po omacku -- czytelne przewodniki po świecie biznesu.
Sztuka osiągania zysku. Wystarczy wybrać odpowiednią strategię.
Żółta koszulka lidera, czyli zostaw konkurencję w tyle.
Jak to się dzieje, że niektóre firmy przynoszą ogromne zyski, a inne nie mogą wyjść poza granicę rentowności? Dlaczego niektóre marki są znane na całym świecie, a inne, podobne produkty mają tylko garstkę zwolenników? W czym tkwi tajemnica sukcesu?
Adrian Slywotzky, wybitny znawca rynku i specjalista w dziedzinie strategii biznesowych twierdzi, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na osiąganie wysokich zysków. Sam zdefiniował 23 takie metody. Wszystkie zaprezentował w niniejszej książce w formie lekkich, ciekawych dyskusji między niezwykłym nauczycielem Davidem Zhao a jego młodym, niedoświadczonym uczniem. Dowiedz się, który model najbardziej pasuje do Twojej strategii biznesowej. Oto niektóre z nich:
Model rozwiązania dla klienta
Model piramidy
Model kluczowego produktu
Model specjalizacji
Model marki
Model względnego udziału w rynku
Model niskich kosztów biznesu
Koniec z błądzeniem po omacku -- czytelne przewodniki po świecie biznesu.
Sztuka osiągania zysku. Wystarczy wybrać odpowiednią strategię.
Żółta koszulka lidera, czyli zostaw konkurencję w tyle.
Jak to się dzieje, że niektóre firmy przynoszą ogromne zyski, a inne nie mogą wyjść poza granicę rentowności? Dlaczego niektóre marki są znane na całym świecie, a inne, podobne produkty mają tylko garstkę zwolenników? W czym tkwi tajemnica sukcesu?
Adrian Slywotzky, wybitny znawca rynku i specjalista w dziedzinie strategii biznesowych twierdzi, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na osiąganie wysokich zysków. Sam zdefiniował 23 takie metody. Wszystkie zaprezentował w niniejszej książce w formie lekkich, ciekawych dyskusji między niezwykłym nauczycielem Davidem Zhao a jego młodym, niedoświadczonym uczniem. Dowiedz się, który model najbardziej pasuje do Twojej strategii biznesowej. Oto niektóre z nich:
Model rozwiązania dla klienta
Model piramidy
Model kluczowego produktu
Model specjalizacji
Model marki
Model względnego udziału w rynku
Model niskich kosztów biznesu