Teoria konkurencji

Adam Noga
Teoria konkurencji
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.

Profesor Adam Noga pracuje w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w której w 2004 roku objął Katedrę Ekonomii.

Data wydania: 2023-10-24
ISBN: 978-83-8175-519-1, 9788381755191
Wydawnictwo: Poltext
Stron: 240
dodana przez: Vernau
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Adam Noga Adam Noga
Urodzony 23 maja 1955 roku w Polsce (Nowy Sącz)
Adam Noga - profesor nauk ekonomicznych z zakresu teorii przedsiębiorstw i konkurencji oraz ich wykorzystania w analizie koniunktury gospodarczej i tworzeniu miejsc pracy. Obecnie wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, wcześniej prorektor tej Uc...

Pozostałe książki:

Inwestycyjny wymiar konsumpcji Teoria konkurencji Teorie przedsiębiorstw
Wszystkie książki Adam Noga

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Teoria konkurencji? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Teoria konkurencji. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl