The Marketing Plan Handbook

Marian Burk Wood
The Marketing Plan Handbook
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"How do you get your students actively engaged in applying concepts while writing a marketing plan? What types of tools would you like to help guide them along in the creation process? How do you integrate the ever-changing business environment into the idea of writing marketing plans?" " " Never has a carefully crafted, properly implemented marketing plan been more important to business success. The text illustrates how marketing planning is actually applied in consumer and business markets, in large and small companies, in traditional and online businesses, and in nonprofit organizations. To reinforce this real-world view, key examples also demonstrate how today s global economy and dynamic business environment can cause marketers to change their plans as the situation evolves. Through specific features, the text encourages students to formulate imaginative, yet realistic, marketing plans.
ISBN: 978-0-13-223755-0, 9780132237550
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall International
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka The Marketing Plan Handbook nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka The Marketing Plan Handbook. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl