Trzy dekady handlu

Edward Cyrson, Tomasz Kopczyński
Trzy dekady handlu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYKŁADZIE SIECI ŻABKA. W 1989 roku rozpoczęła się era dynamicznych zmian w sektorze handlu i usług w Polsce. W ciągu niemal trzech dekad mogliśmy obserwować zalążki oraz rozkwit przedsiębiorczości Polaków, ewolucję oczekiwań rodzimych konsumentów, dostosowywanie się do europejskiego rynku oraz powstawanie oryginalnych polskich konceptów. Jednym z ciekawszych przykładów krajowego formatu handlowego, który rozwijał się wraz z całym sektorem oraz zmieniał wraz z nawykami zakupowymi Polaków, jest sieć sklepów Żabka. Działa ona w modelu franchisingowym oraz opiera się na formacie typu convenience, czyli małego i wygodnego sklepu umożliwiającego szybkie codziennie zakupy. Obecnie sieć Żabka jest największą tego typu siecią w Polsce i planuje dalszy rozwój. Książka "Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka" w przekrojowy sposób pokazuje etapy tworzenia się i rozwoju na polskim rynku sklepów o różnych formatach i strategiach, zmieniające się trendy rynkowe oraz istotne zmiany w zachowaniu nabywców. Jest także pogłębioną analizą sieci Żabka, z uwzględnieniem poszczególnych etapów jej rozwoju, kluczowych zmian organizacyjnych oraz szczególnej roli Ajenta sklepu Żabka w kształtowaniu rynkowej pozycji sieci.
ISBN: 978-83-7976-384-9, 9788379763849
Wydawnictwo: Poznańskie
Stron: 224

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Trzy dekady handlu? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Trzy dekady handlu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl