Serię Trzy kroki do czytania polecamy zarówno dzieciom, które rozpoczynają naukę czytania, jak i tym, którym czytanie sprawia trudność.
Materiał dla 7-8-latków został opracowany z wykorzystaniem głosek, które dzieci poznają w czasie zabawy w przedszkolu i zerówce,
czyli bez trudnych: „ó”, „ę”, „ą”, „ch”, „ś/si”, „ź/zi”, „ć/ci”, „dź/dzi”, „ń/ni”, „dz”, „sz”, „ż/rz”, „cz”, „dż”.
II część serii Wyraz służy nauce łączenia sylab w słowa. Dla dzieci młodszych wyrazy, których się uczą czytać, zbudowane są głównie z sylab otwartych (spółgłoska + samogłoska, np. „mapa”, „rosa” itp.), najłatwiejszych do czytania.
Dla starszych dzieci stopniowo wprowadzane są coraz trudniejsze słowa.
W książkach dzieci znajdą wiele ciekawych ćwiczeń. Dodatkową atrakcją są naklejki i karty do zabaw w sylabowe układanki.
Autorka serii pracuje jako logopeda i zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Materiał dla 7-8-latków został opracowany z wykorzystaniem głosek, które dzieci poznają w czasie zabawy w przedszkolu i zerówce,
czyli bez trudnych: „ó”, „ę”, „ą”, „ch”, „ś/si”, „ź/zi”, „ć/ci”, „dź/dzi”, „ń/ni”, „dz”, „sz”, „ż/rz”, „cz”, „dż”.
II część serii Wyraz służy nauce łączenia sylab w słowa. Dla dzieci młodszych wyrazy, których się uczą czytać, zbudowane są głównie z sylab otwartych (spółgłoska + samogłoska, np. „mapa”, „rosa” itp.), najłatwiejszych do czytania.
Dla starszych dzieci stopniowo wprowadzane są coraz trudniejsze słowa.
W książkach dzieci znajdą wiele ciekawych ćwiczeń. Dodatkową atrakcją są naklejki i karty do zabaw w sylabowe układanki.
Autorka serii pracuje jako logopeda i zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.