Serię Trzy kroki do czytania polecamy zarówno dzieciom, które rozpoczynają naukę czytania, jak i tym, którym czytanie sprawia trudność.
Materiał dla 5-6-latków został opracowany z wykorzystaniem głosek, które dzieci poznają w czasie zabawy w przedszkolu i zerówce, czyli bez trudnych: „ó”, „ę”, „ą”, „ch”, „ś/si”, „ź/zi”, „ć/ci”, „dź/dzi”, „ń/ni”, „dz”, „sz”, „ż/rz”, „cz”, „dż”.
III część Zdanie – ostatni krok w nauce czytania – ma pomóc małym czytelnikom w doskonaleniu umiejętności czytania. Dzieci pracują nad płynnością, a przede wszystkim rozumieniem przeczytanego tekstu.
W książkach dzieci znajdą wiele ciekawych ćwiczeń. Dodatkową atrakcją są naklejki i karty do zabaw w sylabowe układanki. Autorka serii pracuje jako logopeda i zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Materiał dla 5-6-latków został opracowany z wykorzystaniem głosek, które dzieci poznają w czasie zabawy w przedszkolu i zerówce, czyli bez trudnych: „ó”, „ę”, „ą”, „ch”, „ś/si”, „ź/zi”, „ć/ci”, „dź/dzi”, „ń/ni”, „dz”, „sz”, „ż/rz”, „cz”, „dż”.
III część Zdanie – ostatni krok w nauce czytania – ma pomóc małym czytelnikom w doskonaleniu umiejętności czytania. Dzieci pracują nad płynnością, a przede wszystkim rozumieniem przeczytanego tekstu.
W książkach dzieci znajdą wiele ciekawych ćwiczeń. Dodatkową atrakcją są naklejki i karty do zabaw w sylabowe układanki. Autorka serii pracuje jako logopeda i zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.