Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderĂłw opinii, ktĂłrzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokĂłł â jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz â produktu ze świata nowych mediĂłw. âGdy zaczynałem mĂłwić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech⌠140 znakĂłw⌠I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. PĂłźniej zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, ktĂłrzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głĂłwnych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposĂłb komunikacji, a strategie jego zastosowania, ktĂłre rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediĂłw. I o tym jest ta książkaâ. Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediĂłw â tak jak definiuje ten świat jej autor.