Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i lider贸w opinii

Eryk Mistewicz
Ksi膮偶ka Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i lider贸w opinii
Ksi膮偶ka Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i lider贸w opinii
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Ta ksi膮偶ka to efekt niesamowitego do艣wiadczenia autora, obejmuj膮cego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonuj膮cej, przekonanie grupy lider膫艂w opinii, kt膫艂rzy uznali, 偶e produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie 艣nie偶nej kuli promocji, marketingu i PR wok膫艂艂 芒 jak wci膮偶 przekonuje Eryk Mistewicz 芒 produktu ze 艣wiata nowych medi膫艂w. 芒Gdy zaczyna艂em m膫艂wi膰 o Twitterze, budzi艂o to cz臋sto pe艂en politowania u艣miech芒艢 140 znak膫艂w芒艢 I ca艂a litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego si臋 nie przyjmie, dlaczego jest s艂aby, z艂y, niepotrzebny. P膫艂藕niej zapad艂a cisza. A potem nagle okaza艂o si臋, 偶e Twitter sta艂 si臋 najwa偶niejszym narz臋dziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafi膮 ju偶 obej艣膰 si臋 politycy, co wkurza dziennikarzy, kt膫艂rzy przestaj膮 by膰 niezb臋dni jako po艣rednicy. Ale oni sami nie potrafi膮 si臋 od niego odci膮膰. Twitter wszed艂 do firm, komunikacji marketingowej, staje si臋 jednym z g艂膫艂wnych narz臋dzi w dzia艂ach PR. Twitter zmieni艂 spos膫艂b komunikacji, a strategie jego zastosowania, kt膫艂re rekomenduj臋, wskazuj膮 najlepiej kierunek rozwoju nowych medi膫艂w. I o tym jest ta ksi膮偶ka芒. Ta ksi膮偶ka to jednak nie tylko opowie艣膰 o Twitterze, ale i o 艣wiecie nowych medi膫艂w 芒 tak jak definiuje ten 艣wiat jej autor.
Data wydania: 2014
ISBN: 978-83-246-7899-0, 9788324678990
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 200

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe


Og艂oszenia

{}
Dodaj og艂oszenie
za darmo!
U偶ywane ksi膮偶ki maj膮 dusz臋. Zamiast kupowa膰 w sklepie, zajrzyj na nasz膮 stron臋 z og艂oszeniami. Ksi膮偶kowe zero-waste? Kupuj u偶ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i lider贸w opinii a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Co czyta膰 po ksi膮偶ce “Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i lider贸w opinii”- Eryk Mistewicz

Ksi膮偶ka 10 przykaza艅 propagandy
10 przykaza艅 propagandy Brian Anse Patrick
To jest permanentna agitacja! Propaganda nie jest dzie艂em sz...
Ksi膮偶ka Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Media i komunikowanie masow... Tomasz Goban-Klas
Najpopularniejszy polski podr臋cznik z dziedziny medioznawstw...
Ksi膮偶ka Aby wpad艂o w oko... : o reklamie handlowej w Kr贸lestwie Polskim w pocz膮tkach XX wieku na podstawie og艂osze艅 prasowych
Aby wpad艂o w oko... : o rek... Agnieszka Janiak-Jasi艅ska
Ksi膮偶ka traktuje o reklamie handlowej w Kr贸lestwie Polskim w...
Ksi膮偶ka Marketing polityczny w internecie
Marketing polityczny w inte... Sergiusz Trzeciak
Autor czterech ksi膮偶ek po艣wi臋conych marketingowi politycznem...
Ksi膮偶ka Wiek propagandy
Wiek propagandy Pratkanis Anthony, Elliot Aronson
{}10/10
Ksi膮偶ka ukazuje rosn膮c膮 rol臋 informacji i propagandy we wsp贸...

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i lider贸w opinii. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno艣ci Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie