Vivid!: The Allure of Color in Design

Vivid!: The Allure of Color in Design
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Color is often the first quality of a product to attract the attention of aconsumer and stimulate his imagination. Whether soothing or agitating,cheering or depressing, color certainly demonstrates the ability to provokesentiment. This book sets out to demystify the arresting powers of colorand how they are successfully used in today's complex world of marketing.As one of the essential elements of visual communication, color can be thesingularly defining factor in the short- and long- term effectiveness of abrand. Covering all aspects of corporate identity from logos, stationaryand business cards to websites, promotional and packaging design Vivid!shows how some of the world's greatest graphic talents have used color toattract their target audience in the blink of an eye and to hold itsattention. Functionally categorized by hue, this book allows the reader totake a fascinating journey through the spectrum of design.
ISBN: 978-1-58423-381-7, 9781584233817
Język: angielski
Wydawnictwo: Gingko Press GmbH

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Vivid!: The Allure of Color in Design nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Vivid!: The Allure of Color in Design. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl